wtorek, 30 października 2012

Tradycja i jakość – atuty Vichy




Jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek kosmetyków, do których kobiety mają wysoki stopień zaufania, od wielu lat pozostaje Vichy. Francuskie laboratoria przyzwyczaiły konsumentki bowiem do tego, że środki, które są przez nie dostarczane, działają naprawdę skutecznie i szybko, poprawiając stan skóry dosłownie z dnia na dzień.


Przekonują o tym liczne recenzje i wypowiedzi użytkowniczek kosmetyków spod szyldu opisywanej firmy. Pełno w nich o pozytywnych ocen, wręcz zachwytów, związanych z jakością produktów francuskiego koncernu. Można by w tym miejscu przytaczać dziesiątki słów zadowolonych klientek, które korzystają z mleczek, serum i kremów, co jednak wydaje się nieco bezsensowne w obliczu dzisiejszych możliwości internetu. Można by – miast tego – zastanowić się, czym tkwi sekret laboratoriów Vichy, które każą sobie słono płacić za swoje kosmetyki, a mimo to posiadają coraz większe grono klientek na całym świecie...

Jakość to sprawa oczywista. Mówiliśmy już o niej na samym początku tej notki, dlatego nie ma chyba sensu powtarzać tego po raz kolejny... Myślę, że ważną kwestią jest również to, iż marka szanuje się bardzo mocno, oferując swe produkty jedynie w dobrych drogeriach, a przede wszystkim – aptekach. Kolejna rzecz to tradycja – koncern istnieje już ponad osiemdziesiąt lat (i wciąż się rozwija), a nie ma chyba na świecie osoby, która nie żywiłaby szacunku do przedsiębiorstwa z tak długim stażem. Dzięki tym aspektom miejsce Vichy wciąż znajduje się (i pewnie znajdować się będzie jeszcze przez długi czas) w panteonie marek kosmetycznych świata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz